Frakt og retur
Frakt
Vi har fraktavtale med en fast pris på 99,- (kraftfôr sendes ikke!)
Vi tilbyr fri frakt ved kjøp over 1499,-
Vi tilbyr gratis utkjøring til kunder mellom Vennelsa og Arendal.
Ønsker du gratis hjemlevering velger du "Klikk og hent" i kassen, fullfører kjøpet og deretter kontakter vi deg!
Levering
Varene sendes fra oss innen 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare kontakter vi deg og informerer angående ny leveringstid og eventuelle alternativer.
Uavhentet pakke
Vi er desverre nødt til å fakturere for pakker som ikke blir hentet ut hos utleveringsstedet innen fristen. For tiden beregner vi et gebyr på 300,-, for å dekke de utgiftene som påløper ved porto/returporto og pakking. Faktura ved uavhentede pakker sendes ut når vi mottar den uavhentede pakken.
Betaling
Vi benytter Klarna til betaling. Har du spørsmål til betalingen kan du kontakte Klarna på https://klarna.com/no/support
Retur
Ønsker du å returnere varen må den sendes innen 14 dager etter at varen er mottatt. Varen må returneres til:
Synne Madelen Rønvåg
Risehaven 29, 4820 Froland
Angrerettskjemaet må fylles ut og medfølge den returnerte varen.
Hvordan pakker og sender jeg varen i retur?
Varen skal sendes tilbake i samme tilstand som da den ble mottatt.
Sørg for at varen er forsvarlig pakket slik at den ikke tar skade i returen. Du er ansvarlig for pakken frem til den er i våre hender (Det er høyst anbefalt å sende med sporing), gjerne ta vare på kvitteringen og sporingsnummer.
Som kunde er du selv ansvarlig for å dekke fraktomkostninger på varer du ønsker å angre på. Vi anbefaler også å benytte seg av retursending med sporing. Dersom pakken skulle forsvinne underveis er du selv ansvarlig for den og dens innhold, vi overtar ikke ansvaret for pakken er utlevert til oss. Sporing er derfor alltid å anbefale ved returer for din egen sikkerhet under denne handlingen.
Varen som returneres må være i en slik tilstand at dens verdi ikke er forringet, alternativt vil den reduserte verdien trekkes fra retursummen i hhl. til angrerettsloven.
Forbrukeren har rett til å teste/undersøke varen for å anse dens art, egenskaper og funksjon.
Men det skal ikke være på en slik måte at varen taper sin funksjon, art eller egenskaper.
Forbrukeren skal være nøye og forsiktig i sine undersøkelser, er det nødvendig å bryte forseglingen, skal dette gjøres på en skånsom måte, og tas vare på ved retur.
Lapp med strekkode/tag for bytte som henger på produktet skal være slik som den var ved utsending/kjøp da produktet mister verdi om annet.
Ved reklamasjon må varen være rengjort og vasket. Send tilbake pakken i orginalembalasjen og godt pakket med betalt returfrakt. Pakken må ikke sendes med postoppkrav. Du må selv dekke retur av reklamasjoner.
Salgsvare har ingen bytte eller returrett.
Vi gjør oppmerksom på at forbruker/kunde/kjøper må bære kostnadene av retur av varer som sendes til oss. Varer som sendes i postoppkrav blir ikke hentet ut.
Hvordan benytte seg av angreretten?
Du skal alltid få tilsendt per e-post et angrerettskjema når pakken din blir sendt fra oss. Vennligst bruk dette skjemaet når du skal angre kjøpet ditt. Dette skjemaet skal følge den returnerte varen.
Prisene er oppgitt i NOK. Vi tar forbehold om feil oppgitte priser, datafeil, feilprisede varer, utsolgte varer og utgåtte varer.
Har du andre spørsmå vedr. frakt, retur og angrerett send oss gjerne en mail på: blixhestesport@hotmail.com så vil vi hjelpe deg så godt vi kan.